میکروتوم (دستگاه برش بافت ) تمام اتوماتیک هکتو

5 ماه قبل در تهران
    استانتهران
    نوع آگهیفروشی
    برندHECTO

تولید میکروتوم تمام اتوماتیک در مجموعه ی هکتو اقدامی ارزشمند در جهت تسهیل فرایند پاتولوژی در آزمایشگاه های پر نمونه ی کشور به شمار می آید که نمایانگر بار علمی و فنی مهندسی بالای مجموعه ی هکتو نیز می باشد.

در طراحی این میکروتوم دو پنل کنترلی یکی بر روی دستگاه و دیگری خارج از دستگاه قرار داده شده است که به صورت همزمان با هم کار کرده و کاربر می تواند در شرایط مختلف متناسب با صلاح دید خود به وسیله ی هر کدام از آنها اقدام به تنظیم موارد زیر نماید:

تنطیم ضخامت برش(Cutting) از 0.5 الی 100 میکرون
تنظیم ضخامت پیرایش (Trimming) از 1 الی 600 میکرون
عقب و جلو راندن محور نگهدارنده نمونه به صورت موتورایز
تنظیم سرعت برش در حالت برش اتوماتیک
تنظیم قابلیت Retraction
از طرف دیگر کاربر دستگاه می تواند بر روی LCD مواردی چون ضخامت برش، ضخامت پیرایش و تعداد برش ها را مشاهده کند . هولدر دستگاه نیز به صورتی طراحی شده است که به راحتی تیغ یکبار مصرف قابل تعویض می باشد و همچنین از تمامی بخش های تیغ به صورت کامل استفاده می شود که این امکان ، مصرف تیغ را به شدت کاهش می دهد.از دیگر امکانات هولدر ، قابلیت تنظیم زاویه در دو محور X و Y می باشد و زاویه برش تیغ نیز از 0 تا 15 درجه قابلیت تنظیم دارد.

لازم به ذکر هست که برای رعایت نکات بهداشتی سینی دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده است که به راحتی از دستگاه جدا می گردد و امکان شست و شوی آن وجود دارد.

در طراحی و تولید این دستگاه یکی از موارد مورد توجه ، تمرکز مهندسان هکتو بر رعایت ایمنی دستگاه و کاربر آن بوده است ، به همین منظور تمامی نکات ایمنی لازم از قبیل موارد زیر در دستگاه رعایت شده است:

مجهز به کلید اضطراری برای ایمنی و توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم
مجهز به قفل ایمنی هندل میکروتوم برای حفاظت و ایمنی کاربر
کنترل حد مجاز جلو و عقب گیرنده ی نگهدارنده ی بافت (لقمه گیر) به صورت اتوماتیک و به وسیله ی سنسور به جهت عدم برخورد لقمه گیر با هولدر و آسیب به دستگاه.
وجود محافظ دست و انگشتان در هولدر به جهت جلوگیری از جراحت به کاربر

لازم به ذکر است طراحی و تولید تمامی قطعات دستگاه توسط شرکت هکتو انجام پذیرفته است به همین جهت تامین قطعات یدکی دستگاه بدون هرگونه محدودیتی انجام می پذیرد و همچنین خدمات رسانی به مشتریان مجموعه در صورت لزوم در حداقل زمان ممکن صورت می پذیرد.

برای دیدن امکانات دستگاه به صورت دسته بندی شده می توانید به سایت مجموعه مراجعه فرمایید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه