تیشو فلوت مدل پیرکسی (حمام شناورسازی)

5 ماه قبل در تهران
    استانتهران
    نوع آگهیفروشی
    برندHECTO

بعد از برش بافت توسط میکروتوم چین و چروک هایی بر روی برش های پارافین ایجاد می شود بدین منظور پس از برش بافت توسط میکروتوم ، برش های مذکور بر روی سطح آب گرم شناور می شود تا بدین ترتیب چین و چروک های برش بافت باز شده و بافت برش خورده به خوبی بر روی لام قرار بگیرد. بدین منظور از دستگاه تیشو فلوت یا همان حمام شناور سازی بافت استفاده می کنند.
تیشو فلوت های هکتو دارای قابلیت تنظیم دما از 35 تا 60 درجه سانتی گراد با دقت 1 درجه را دارا می باشند و نحوه ی کنترل دما توسط سنسور غوطه ور داخل آب پیرکس صورت می پذیرد که این امر موجب می شود دمای آب در طول استفاده از دستگاه ثابت بماند و نتیجتا عملیات لام گیری با کیفیت صورت بگیرد.
از طرف دیگر در زیر پیرکس نیز چراغ های روشنایی LED قرار گرفته است تا پاتولوژیست با روشن کردن آنها بتواند بهتر برش های شناور بر روی آب را بررسی نماید ، با توجه به بافت ها و شرایط نوری متفاوت در آزمایشگاه ها در این دستگاه امکان تغییر نور LED به 5 رنگ متفاوت (سفید ،آبی ، سبز ، قرمز ، بنفش) وجود دارد.
لازم به ذکر می باشد پیرکس دستگاه نیز به راحتی به جهت پر و خالی کردن آب آن و همچنین شست و شو و رعایت نکات بهداشتی از روی دستگاه برداشته می شود.

برای دیدن اطلاعات دستگاه به صورت دسته بندی شده به بخش ویژگی های فنی دستگاه در سایت مراجعه فرمایید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه