راهنمای ثبت آگهی

1- بر روی گزینه ارسال رایگان آگهی کلیک کنید.

2- در آن بخش دسته مربوط به آگهی خود را انتخاب نمایید. در صورت وجود زیرگروه، آن را هم مشخص کنید.

3- در مرحله بعد ایمیل عضویت را مشخص کنید. این ایمیل در آگهی شما نمایش داده نمی شود اما نام کاربری و گذرواژه و سایر اطلاعات ضروری به آن ارسال خواهد شد.

اگر می خواهید ایمیل شما در آگهی درج گردد در قسمت پایین صفحه جایی برای آن در نظر گرفته شده است که می توانید در آن همین ایمیل یا ایمیل دیگری را وارد کنید.

4-پس از تکمیل فیلدهای ضروری و انتخابی بر روی گزینه ” ادامه دهید ” کلیک کنید.

5- در صفحه بعدی می توانید آگهی خود را بازبینی نمایید و در صورت نیاز به اصلاح، به صفحه قبلی بازگردید. در غیر اینصورت با لمس گزینه ” ادامه دهید ” آگهی شما ثبت خواهد شد و می توانید آنرا به طور کامل مشاهده کنید.

6- کد پیامک شده به تلفن همراهتان را در این قسمت وارد کنید .

7- در این مرحله پس از تایید ادمین ضمن ارسال گذرواژه و نام کاربری به آدرس ایمیل عضویت شما، متن آگهی در سایت به نمایش درخواهد آمد. تلاش ما این است که تمامی آگهی ها حداکثر ظرف دو ساعت مورد بررسی و تایید قرار گیرند. اگر آگهی شما تایید نشود علت عدم تایید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. نام کاربری همان ایمیل عضویت شماست و در صورت فراموش کردن گذرواژه می توانید در قسمت ورود به سایت بر روی ” رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟ ” کلیک کنید تا لینک تغییر رمز عبور به آدرس ایمیل تان ارسال گردد.

8- پس از ورود به سایت می توانید آگهی های قبلی خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل پروفایل خود را ویرایش نموده و یا نسبت به ارسال آگهی جدید اقدام نمایید.

9- درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام با شماره 55004855 – 021 تماس بگیرید.