محلول فایکول 100 سی سی

9 ماه قبل در تهران
    استانتهران
    نوع آگهیفروشی
    برندinnotrain

Lymphodex Inno-train
فایکول یک محلول استاندارد آزمایشگاهی بی رنگ و استریل است، برای جداسازی لنفوسیت های T , B در مطالعات آزمایشگاهی از این محلول استفاده می شود، برای جداسازی لنفوسیت ها از خون محیطی مغز استخوان و خون مناسب است، جداسازی رده سلول های لنفوسیت از محتویات باقی مانده لکوسیتی با استفاده از گرادیان غلظتی ماده فایکول و سانتریفیوژ انجام می شود، اهمیت این ماده در حفظ بقا لنفوسیت ها و سطح پایین اندوتوکسین آن است، فایکول Lymphodex Innotrain یکی از با کیفیت ترین فایکولهای موجود می باشد که بسیاری از مراکز تحقیقاتی از این برند استفاده می کنندفایکول اینوترین آلمان یکی از بهترین محلول های موجود در بازاربوده که با کیفیت بسیار بالا استخراج سلولی را میتوان انجام داد.
جهت استفاده از محصول دقیقا طبق پروتوکل زیر مراحل کار را انجام دهید.
رقیق سازی خون :
1- ابتدا حجم 5 میلی لیتر خون EDTA شده از هر نمونه را در فالكون 15میلی لیتری را با نسبت یک به یک (50%-50%) با 5 میلی لیتر PBS یا بافر مورد استفاده برای دریافت غلظت مناسب رقیق می کنیم . در صورتی خون به صورت فرش باشد و و مقدار غلظت (RBC( خون بالا نباشد میتوانید از خون غلیظ مستقیم استفاده کنید.
مقدار فایکول: 2- مقدار 5 میلی لیتر محلول فایكول را در لوله فالکون مشابه دیگری ریخته و سپس بوسیله پیپت پاستور خون رقیق شده در مرحلهقبل را به آهستگی و به شکلی که با محلول فایكول مخلوط نشود از کنار دیواره و به آرامی روی سطح فایكول می ریزیم. > نباید خون رقیق شده با محلول فایكول تركیب شود و می بایست خون روی سطح فایكول قرار گیرد. در صورتی که در این قسمت از استخراج سوال دارید به مجموعه سوالات انتهای برشور مراجعه کنید.
برداشت سلول:
4- پس از انجام سانتریفیوژ فالكون حاوی لایه های متمایز به ترتیب از بالا به پایین شامل : پلاسما (زردرنگ) Buffy Coatحلقه شیری رنگ کدر)، فایكول ( شفاف) و گلبولهای قرمز (قرمز تیره )می باشد. بوسیله پیپت پلاستیکی یا سمپلر و با دقت کامل، حلقه شیری رنگ و کدر بین سرم و فایكول را جدا کرده و به لوله ای دیگر منتقل می کنیم. > حلقه شیری رنگ کدر Buffy Coat حاوی سول های PBMC می باشد.
5- به نمونه Buffy Coat جدا شده تا حجم 10 میلي لیترPBS ، یا بافر مورد استفاده رواضافه می کنیم

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه