ست سمپلر secorex

3 سال قبل در تهران
    استانتهران
    نوع آگهیفروشی
    قیمت18,000,000 تومان
    برندsocorex

ست سمپلر متغییر سکورکس در رنج های 5/.-10 -100 و 100-1000 میکرو لیتر با قابلیت اتو کلاو سمپلر یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز در آزمایشگاه برای برداشتن حجمهای کم از محلول ها که نیاز به دقت زیاد دارند . .سمپلر یا پیپتور در محدوده بین 0.2 تا 10.000 مایکرولیتر ساخته شده اند و از طریق مکش و جابجائی هوا توسط بالشک های هوا انتقال محلولها را انجام می دهند.
سمپلرها میکروپیپت ها بر اساس حجم محلول ها بر دو نوع سمپلر ثابت برای برداشتن حجم ثابتی از محلولها و سمپلر متغیر برای برداشت حجم های مختلفی از محلول ها می باشند ، همچنین بر اساس دقت و کاربرد به دو دسته تک کاناله و چند کاناله ( مولتی چنل ) گروه بندی می شوند. سمپلرهای چند کاناله به دو دسته 12 کاناله و 8 کاناله بنا بر استفاده پلیت های (96 خانه ) کشت و الایزا و …. از عرض (8 تائی) یا طول (12 تائی) ، تقسیم بندی می شوند.
سمپلرهای ثابت در مقایسه با سمپلرهای متغیر از دقت بالاتری برخوردار هستند ، اما در محدودیت در استفاده از آنها درحجم های مشخص مانند 5 ، 10، 20 ، 100 و … نیاز به سمپلر متغیر را ایجاد می کند.
سمپلرهای متغیر را نباید خارج از محدود رنج شان تنظیم کرد
.سمپلرها دارای تیپ هائی ( سرسمپلر ، نوک سمپلر) هستند که در حجم های متناسب با سمپلرها هستند که قابلیت تعویض توسط اجکتور داخلی سمپلر( فشار پیستون) می توان آنها را از سمپلر جدا کرد که به واسطه رنگ کد بندی شده اند( کریستالی – زرد – آبی).

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه