ست سمپلر متغییر سکورکس

3 سال قبل در تهران
    استانتهران
    نوع آگهیفروشی
    قیمت20,000,000 تومان
    برندsecorex

سمپلرها یکی از مهمترین و پرکاردبرد ترین ابزار آلات مورد استفاده در تمامی بخش های آزمایشگاه ها می باشند که جهت انتقال حجم کم و مشخص محلول یا مایعاتی که نیاز به دقت زیاد دارند ، استفاده می شوند.
سمپلرها که گاهاً با نام پیپتور یا میکروپیپت خوانده می شوند در محدوده بین 0.2 تا 10.000 مایکرولیتر جهت استفاده در تکنیکهای بیولوژی مولکولی مانند (Realtim PCR, PCR, DNA Sequencing) ساخته شده اند و از طریق مکش و جابجائی هوا توسط بالشک های هوا انتقال محلولها را انجام می دهند.
سمپلرها – میکروپیپت ها بر اساس حجم محلول ها بر دو نوع سمپلر ثابت برای برداشتن حجم ثابتی از محلولها و سمپلر متغیر برای برداشت حجم های مختلفی از محلول ها می باشند ، همچنین بر اساس دقت و کاربرد به دو دسته تک کاناله و چند کاناله ( مولتی چنل ) گروه بندی می شوند. سمپلرهای چند کاناله به دو دسته 12 کاناله و 8 کاناله بنا بر استفاده پلیت های (96 خانه ) کشت و الایزا و …. از عرض (8 تائی) یا طول (12 تائی) ، تقسیم بندی می شوند.
سمپلرهای ثابت در مقایسه با سمپلرهای متغیر از دقت بالاتری برخوردار هستند ، اما در محدودیت در استفاده از آنها درحجم های مشخص مانند 5 ، 10، 20 ، 100 و … نیاز به سمپلر متغیر را ایجاد می کند.
نکته : سمپلرهای متغیر را نباید خارج از محدود رنج شان تنظیم کرد
.سمپلرها دارای تیپ هائی مختلف دارند که در حجم های متناسب با سمپلرها هستند که قابلیت تعویض توسط اجکتور داخلی سمپلر( فشار پیستون) می توان آنها را از سمپلر جدا کرد که به واسطه رنگ کد بندی شده اند( کریستالی10 لاندا – زرد 100 لاندا – آبی1000 لاندا ).

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه